Interpretacja kart Tarota – rozkład na pracę z żywiołami*

Dla: (imię, przykład!): Daria

(Astrologia i numerologia na życzenie) 

Usunęłam z talii wszystkie Arkana Wielkie, bo chciałam wyraźnie pokazać same kolory kart, jednak do AW także są dopisane konkretne żywioły.

Karta 1 - Z jakim żywiołem powinnam bardziej połączyć się fizycznie?
Król buław - ogień
Nie z małą świeczuszką, ale z ogniem o dużej mocy - w kominku, z ogniskiem, albo po prostu ze Słońcem.

Karta 2 - Który żywioł może mnie teraz czegoś nauczyć?
4 mieczy - powietrze
Nauczysz się czegoś przez bierny odbiór wiadomości od wszechświata, własnego wyższego Ja, intuicji, ze snów, wizji i podczas medytacji. Wsłuchaj się w wiadomości od samej siebie i koniecznie odetnij od świata zewnętrznego.

Karta 3 - Jaki żywioł dobrze mnie uziemia?
3 kielichów - woda
Woda równoważy w tobie ciało, umysł i ducha co wpływa na ogólne uziemienie. Wilgoć uziemia o wiele łagodniej niż podłoże. To kobieca energia, która uspokaja i odświeża, usuwa toksyny. Stosuj od wewnątrz i na zewnątrz - pij dużo wody niegazowanej, bierz kąpiel, prysznic, chodź w deszczu, po rosie, korzystaj z basenu, sauny, morza, jeziora, rzeki i innych miejsc kontaktowych z wodą i wilgocią, możliwe, że w towarzystwie innych ludzi, których również cieszy kontakt z wodą.

Karta 4 - Który żywioł inspiruje mnie do działania?
Rycerz buław - ogień
Właśnie ten najbardziej ognisty Rycerz z całego tarota, egoistyczny, ale odważny, reaktywny, pewny siebie - jest wzorem dla innych, jeśli chodzi o skuteczność działania w krótkim czasie.

Karta 5 - Jaki żywioł jest najbliższy mojej duszy? Z jakiego żywiołu pochodzę?
2 kielichów - woda
Jest to karta bliźniaczych płomieni, bratnich dusz, leczenia się nawzajem miłością i uczuciami, otwartość na emocje. Twoja dusza najwyraźniej pochodzi z żywiołu wody, albo potrzebuje jej jako przeciwstawnego równoważnika, jeśli jednak źródłem pochodzenia jest ogień, plazma, Słońce, gwiazda.

Karta 6 - Wiadomość od żywiołów?
Król pentakli - ziemia
Ponownie król, wpatrzony w świat materialny, pieniądz i posiadanie. Wiadomości od niego mogą być dwie, wybierz: 1) oderwij się od świata materialnego, bo przysłania ci duchowość i to co niewidzialne, ale piękne i darmowe; 2) skup się na swoim życiu w świecie materialnym, zadbaj o własne zarobki, bądź świadoma swojego ciała, pielęgnuj je i wzmacniaj ćwiczeniami, uporządkuj swoje otoczenie, bo za bardzo żyjesz w głowie.

Podlicz żywioły - w tym rozkładzie, najsilniej działają na ciebie ogień i woda, a w połączeniu, to gorąca para, sauna, basen na zewnątrz, albo balia ogrodowa z podgrzewaną wodą, ale i kąpiele słoneczne w morzu, jeziorze.

* szablon pochodzi ze strony Emerald Lotus Divination

Tarocistka: Drakonia
Z dnia: 1 lipca 2020 r.
Talia: Night Sun