Interpretacja kart Tarota – Co oznacza 11:11 dla twin flames, bliźniaczych płomieni, bratnich dusz, lustrzanych dusz itp.?



Znowu zobaczyłam 11:11 na zegarze, a że jestem połówką, bliźniakiem, więc wiem co to oznacza - 'Otwórz się sercem i energetycznie, przygotuj się na zjednoczenie, zrównoważenie, wyrównanie (z bliźniakiem tu i w innym wymiarze i z własnym wyższym Ja). Brama otwarta, jesteś na właściwej ścieżce, doganiacie się, druga strona też coś zrozumiała, bo wszechświat was popycha do siebie i dualizmy, złe postrzeganie muszą się wykruszyć'.
Ale! Dodatkowo byłam ciekawa, czy moje karty Tarota (Night Sun) mogą zweryfikować, odpowiedzieć na pytanie 'Co oznacza 11:11 dla bliźniaków, twin flames?'. Potasowałam 6 razy i wszystkie karty brane z góry oraz ostatnia z dołu talii pokazały podstawowe znaczenie tego symbolu, więc po prostu musiałam nagrać wynik i opublikować to wideo. To część mojej misji jako nauczyciela, tłumacza i weryfikatora prawdy (numerologiczna 33, do tego Ognisty Smok, Ryby/Baran), pośrednika między wymiarami. Zobaczcie, jak to wytłumaczyłam na filmie. Spostrzeganie 1111 na zegarze, PIN, rejestracjach samochodowych, numerach rachunków czy paragonów dla osób bez drugiej połówki (nie każdy posiada) oznacza podobne sprawy jak dla bliźniaków, jednak rozpoczynanie kolejnej fazy nowego życia na Nowej Ziemi, integracja, oczyszczenie umysłu, wzmacnianie swojej władzy i prawdziwej tożsamości, otrzymanie nowej wiedzy i odkrywanie kim jesteś na prawdę i jaki jest twój cel oraz wzrost wibracji jest wynikiem połączenia z twoim wyższym Ja i z wszechświatem, zamiast z drugą połową.

Mam kilka rozkładów Tarota dla bliźniaków, możecie zobaczyć przykłady albo zamówić dla siebie rozkład na tym blogu.

Przydatne rozkłady:


Tarocistka: Drakonia
Z dnia: 5 październik 2020 r.
Talia: Night Sun wer. standard